۱۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۳۶

اعتبار لازم برای پاداش مدال آوران توکیو تأمین نشده است

اعتبار لازم برای پاداش مدال آوران توکیو تأمین نشده است

بودجه لازم برای پرداخت پاداشی که وزارت ورزش وعده آن را به مدال آوران بازی های المپیک و پارالمپیک داده بود، هنوز تأمین نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق آنچه در نشست خردادماه شورای معاونان وزارت ورزش به تصویب رسید، ورزشکاران صاحب مدال طلا در بازی های المپیک و پاراالمپیک، دو میلیارد تومان به عنوان پاداش دریافت می کنند. این رقم برای مدال آوران نقره و برنز به ترتیب یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان (نقره) و ۷۵۰ میلیون تومان (برنز) در نظر گرفته شد.

این رقم در حالی تصویب شد که در المپیک کاروان ایران شاهد سه مدال طلا، دو مدال نقره و یک مدال برنز شد. تا به امروز هم کاروان اعزامی به بازی های پارالمپیک صاحب ۱۶ مدال طلا، نقره و برنز شده اما بودجه لازم برای پرداخت پاداش آنان هنوز به حساب وزارت ورزش واریز نشده است.

ژاله فرامرزیان معاون مالی وزارت ورزش در گفتگو با خبرنگار مهر با تأیید این موضوع گفت: منتظر هستیم تا بازی های پارالمپیک تمام شده و در مورد بودجه لازم برای پرداخت پاداش به مدال آوران براساس تعداد مدال های نهایی شده در پاراالمپیک به جمع بندی برسیم.

وی افزود: بعد از اینکه مجموع تعداد مدال ها در المپیک و پاراالمپیک مشخص شد، برآورد بودجه می کنیم تا بتوانیم برای دریافت آن از منابع مورد نظر اقدام لازم را داشته باشیم.

فرامرزیان تأکید کرد: البته باید با وزیر ورزش جدید هم در این باره صحبت داشته باشیم به هر حال این مصوبات مربوط به دوره قبل است و لازم است وزیر جدید هم در جریان امور به صورت دقیق قرار گیرد اما در کل مشکلی برای پرداخت به مدال آوران نیست.

کد خبر 5295224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha